
Internauci skłonni do płacenia za treści
31 grudnia 2010, 11:50Pomimo tego, że internet kojarzy się z dostępem do darmowych treści, to większość użytkowników jest skłonna za nie płacić. Tak przynajmniej wynika z badań Pew Internet and American Life Project. W ich ramach przebadano 755-osobową grupę amerykańskich internautów. Okazało się, że 65% z nich już płaciło za treści z sieci.

Sztuczna inteligencja odtworzyła PAC-MANa. W przyszłości nauczy się praw fizyki oglądając YouTube'a?
25 maja 2020, 12:43Stworzony przez NVIDIĘ algorytm sztucznej inteligencji GameGAN był w stanie samodzielnie stworzyć grę PAC-MAN. System nie miał dostępu do kodu gry. Zaprezentowano mu jedynie 50 000 fragmentów wideo. Na tej podstawie sztuczna inteligencja samodzielnie stworzyła w pełni funkcjonalną warstwę graficzną PAC-MANa.
YouTube będzie płacił
29 stycznia 2007, 13:08YouTube postanowiło, że będzie płaciło użytkownikom, którzy umieszczą w serwisie najbardziej popularne klipy. Chad Hurley, założyciel YouTube’a nie poinformował jednak, ile pieniędzy i jak dużej liczbie użytkowników będzie wypłacane.

Przemoc a reklama w grach
2 września 2009, 14:58Grupa europejskich i amerykańskich specjalistów odkryła niezgodną z intuicją zależność pomiędzy reklamą a przemocą w grze. Okazało się, że reklama w grze pełnej przemocy jest lepiej zapamiętywana, niż w grze, gdzie przemocy nie ma.

Telewizyjne reklamy trafią na tablety?
16 lutego 2012, 11:50Zdaniem firmy analitycznej Parks Associates wkrótce na tabletach zagoszczą takie reklamy, jakie znamy z telewizji. Z badań firmy wynika, że już niemal 20% interesujących się technologią Amerykanów korzysta z tabletów w czasie oglądania telewizji.

Reklamowa walka z otyłością
17 lipca 2014, 11:53Kontynuując walkę z otyłością obywateli, Meksyk wprowadza ograniczenia emisji reklam słodkich/gazowanych napojów oraz kalorycznych pokarmów.

Eksperci: osteoporoza to zaniedbany problem, który dotyczy ok. 3 mln Polaków
14 marca 2019, 05:39Osteoporoza to problem ok. 3 mln Polaków. Choroba jest przyczyną złamań, które prowadzą się niepełnosprawności i do zgonów. Tymczasem w Polsce na osteoporozę leczy się jedynie 200 tys. osób – alarmują eksperci.

Kroboard
16 lipca 2007, 11:02Zwierzęta stają się coraz powszechniej wykorzystywanym medium reklamowym. Był już sheepvertising (owcoreklama), teraz przyszedł czas na cowvertising (kroworeklamę). Bydło pasie się całym dniami, często w dobrze widocznym z drogi miejscu. Czemu by więc nie ubrać poczciwej łaciatej w coś w rodzaju czapraka z odpowiednim napisem?

Ekopasja - nowoczesna ekologia
17 czerwca 2010, 19:30„Mój świat na nowo" to przewodnie hasło portalu www.ekopasja.pl. Pomimo tego, co sugeruje nazwa „ekopasja", projekt wykracza daleko poza popularnie rozumianą problematykę ekologiczną obejmując pięć obszarów tematycznych:

Waga, mózg i reklama jedzenia
30 listopada 2012, 11:32Wiele wskazuje na to, że otyłe dzieci są bardziej podatne na reklamę żywności.